Dit keer staat de sportconsument centraal. Hoe kunnen de sport en het bedrijfsleven de consument vinden, verleiden en binden én hierin samen optrekken? Het samengaan van innovatie en traditie zal als een rode draad door de dag lopen.
De afgelopen jaren is hard gewerkt om het marktaandeel van de georganiseerde sport te versterken. Door middel van een intensief marketingtraject (SMP) werkt de sport steeds marktgerichter. Dat levert veel goede ideeën en vormen van nieuw sportaanbod op. Daarbij komen veel vragen boven: wat beweegt de moderne sportconsument? Hoe bereiken we onze potentiële doelgroep? Welke kanalen en media passen het beste? Hoe komen we binnen bij bedrijven? Waarop kunnen we elkaar vinden?
Doel van het congres is de sport en het bedrijfsleven samen te brengen om marketing ván en via de sport een extra impuls te geven. Aansprekende inleiders en innovatieve showcases inspireren, zorgen voor kennis uitwisseling en er worden kansen voor samenwerking verkend en gecreëerd.
dinsdag 18 december 2007
Tweede Sportmarketingcongres in april
ARNHEM - NOC*NSF, Fontys SPECO, het AD en ATP (The Advanced Travel Partner), organiseren op donderdag 24 april 2008 in Hotel en Congrescentrum Papendal voor de 2e maal het Sportmarketingcongres.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten